2016年11月3日 星期四

【大件夾抵食之選】*神戶屋日韓放題*



某日和吃貨朋友去行街,行行下心癮起~決定搵間放題大吃大喝開心下!就比我地見到依個牌~~
 0 讚好
價錢睇落都好吸引下!
 0 讚好
上到去環境都幾新同埋乾淨~合格!
 0 讚好
第一時間當然要拎哂食物紙出來啦~食物種類不算太多,但勝在菜色都吸引!最怕有些放題明明看起來好多選擇,但其實大多都是怪異的菜!
 0 讚好
正當我專心睇有咩食時,對面的吃貨已經點好一大盤刺身了。放題食刺身是常識吧!
 0 讚好
估唔到刺身種類都幾多,而且是好野~刺身新鮮度合格~沒有雪味、沒有未鮮好凍!其中大甜蝦同埋帶子刺身非常鮮甜~建議多點!
 0 讚好
最驚喜的就是有生蠔~蠔都幾大隻嫁,大半隻手的size~幾新鮮同鮮甜!
 0 讚好
熟食方面呢~都不錯。但由於食食下太專心,沒有拍照了~只有影底好味到要一講的部分!
依個一口牛我好喜歡啊~被我ko半碟yeah~好林好入味!
 0 讚好
一口甜薯都是我飛佛,朋友仔覺得太飽肚,所以都係由我搞惦了~哈哈!
 0 讚好
海鮮控見到扇貝當然唔執輸啦~都幾入味嫁。可惜我食果隻有沙,朋友果隻又冇事喎~我是黑仔
 0 讚好
講到甜品呢,依個冰鎮菠蘿是我最愛~食左10件哈哈~~~
 0 讚好
其他甜品,啫喱奶凍之類就.........建議食雪糕同糯米池就好了!
 0 讚好
埋單187,唔洗200一個人,係旺角食飯時間來說,都幾合理了吧!


沒有留言:

張貼留言